Call of Duty 2 maps
Breakout |
|
Egy szétrombolt francia város. Német és angol csapatok mérik össze erejüket. Általában SD és CTF módban játszott map. |
Brecourt |
|
Egy nagy francia, dombos vidék, sok bokorral, fával és tehén tetemmel. Német és amerikai csapatok vívják meg főképp távolsági harcukat. Ez a map főképp a csapatmunkára összpontosít. |
Burgundy |
|
Francia városrész sok fallal és házzal tarkítva. Német és amerikai csapatok harcolnak. Nagyrészt közélharcból áll a harc ezen a mapon, de egy profi mesterlövész a kör elején erősen meghatározhatja a kör eredményét. SD és HQ módban a legjátszottabb. |
Carentan |
|
Francia kisváros sok emeletes házzal. A német és amerikai csapatok harcát nehezítik a pályán elhelyezett MG42 tipusú fegyverek és az ablakok. Az első epizódtól fogva kedvelt SD map. |
Decoy |
|
Éjszakai sivatagi map Egyiptomban. A német és brit katonáknál fontos a jó hallás és látás mivel a sivatagban vályt járatokból bármikor lecsaphat ránk az ellenség. CTF és HQ módban kedvelt. |
Downtown |
|
Havas, orosz pálya. középen egy nagy emlékmű amit falak vesznek körbe. A map széleinél két nagy ház néz egymással szembe amiből az egyik nagyrészt le van rombolva. Német és orosz csapatok mérik össze erejüket. |
Farmhouse |
|
Házakkal, istálókkal, sövénnyel tarkított pálya ahol német és amerikai csapatok harcolnak. Egy jó mesterlövész ezen a pályán döntő lövéseket oszthat le. |
Harbor |
|
Az előző rész legkedveltebb orosz mapja sajnos már elveszítette népszerűségét. A mapon található dobozok és hordók kiváló fedezéket biztosítanak a német és orosz csapatok számára. CTF és SD módban kedvelt. |
Leningrad |
|
Nem túl nagy területű orosz lakótelep. Német és orosz csapatok harcolnak itt főképp SD, CTF és HQ módban. |
Matmata |
|
Német és angol csapatok harcolnak ezen a házakkal és sikátorokkal teli sivatagos mapon. Kedvelt SD és CTF map. |
Railyard |
|
Több helyről támadható és védhető havas, orosz map. A német és orosz csapatok ölhetik egymást ablakokból, tankok, dobozok mögül. Nagyszerű csapatjátékra összpontosító map. |
Rhine |
|
Vízközeli német város amin rengeteg ház és kerítés található. Német és amerikai csapatok ölik egymást főképp SD és CTF módban. |
Toujane |
|
Túnéziai sivatagi város melynek a közepén egy bolt található. Német és angol csapatok mérik össze erejüket. Talán az legnépszerűbb map ebben az epizódban. Főképp SD és CTF játékmódokban játszott. |
Trainstation |
|
Német, amerikai pálya. Szinte az egész pálya házakból, romokból és ebből következtetve sok-sok ablakból áll. A katonáknak figyelmeseknek kell lenniük, mert az ellenség bárhonnan előbukkanhat. Játékstílustól függőenlehet akár közel vagy távolharci pálya. |
Call of duty 4 Modern Warfare maps
Afghan | ||
Közepes méretű sivatagos pálya, néhány bunkerrel, egy heggyel elválasztva. Középen egy repülőgéproncs található, a pálya a mesterlövészek nagy kedvence. (Task force 141 vs. OpFor |
Derail | ||
Nagy méretű hosszúkás havas pálya, több épülettel, sínekkel, és kisiklott vonatkocsikkal, de inkább a nyílt terep jellemző rá. (Task Force 141 vs. Spetsnaz) |
Estate | ||
Fákkal borított hegyekben lévő, nyílt, dombos terep központjában egy házzal, egy üvegházzal és néhány egyéb épülettel. (Task Force 141 vs. Spetsnaz) |
Favela | ||
Nagy méretű brazil pálya, sikátorokkal és rengeteg házzal. Egy hosszú részen kívül nem jellemző rá a nyílt terep, háztetőkön, és sikátorokban folyik az öldöklés. (TF141 vs. Militia) |
Highrise | ||
Egy felhőkarcoló teteje, a pálya 2 végén 1-1 épülettel. (Rangers vs. Spetsnaz) |
Invasion | ||
Egy városka a sivatagban, nincsenek nyílt terepek, igazi utcai pálya, utcai harc. (Rangers vs. OpFor) |
Karachi | ||
Sivatagi város, taktikus utcai harccal. (OpFor vs. SEALs) |
Quarry | ||
Brazil kőbánya, egy nagy nyílt tereppel és néhány gyárépülettel. (Militia vs. TF141) |
Rundown | ||
Igazi dél-amerikai “kisváros”. Egy nyílt terep van egy kis patakkal a “városról” leválasztva, sok épülettel. Minden irányból számítani kell emberre. (TF141 vs Militia) |
Rust | ||
Kisméretű sivatagi pálya, középen egy fúrótoronnyal. Shipment feeling. (TF141 vs. OpFor) |
Scrapyard | ||
Kis repülőgéptemető roncsokkal, pálya szélén épületekkel. (TF141 vs. OpFor) |
Skidrow | ||
Igazi városi pálya nagyobb és kisebb épületekkel. Vérbeli városi harc. (Rangers vs. Spetsnaz) |
Sub Base | ||
Egy havas tengerealattjáró-kikötő, több épülettel, átlagos pálya. (Spetsnaz vs. SEALs) |
Terminal | ||
A moszkvai repülőtér nagy épülete, egy kis kinti résszel és egy “bejárható” repülőgéppel. (Spetsnaz vs. Rangers) |
Underpass | ||
Brazil “underground” 1-2 gyárépülettel, egy fenti és lenti pályarésszel. A pálya fő eleme ezen kívül egy lerombolt híd. (Militia vs. TF141) |
Wasteland | ||
Csernobil utáni pálya, melyen már a CoD 4-ben Cpt. Price-al végigmentünk. Nagy nyílt terep, középen egy dombbal alatta egy alagútrendszerrel elválasztva, a pálya szélén a jólismert templommal, és néhány épülettel. (TF141 vs. Spetsnaz) |
Az Array egy havas térkép, és kommunikációs torony otthona. A játék pörgős, és a játékosoknak gyorsan kell reagálniuk. Közepes nagyságú a térkép, és rengeteg lehetőség van a közelharcra.
Az Array jó Domination vagy Capture the Flag meccsekre, néhány kígyózó úttal a pálya szélén, és néhány épülettel a pálya közepén. További jellemzők a pályán: nagy parabola antenna, amire fel lehet mászni és a szélén mászkálni.
A térkép elrendeződése alapján a pálya jó a légi támogatásokhoz, illetve eléggé nyitott a Napalmhoz és a B-52 Rolling Thunder’-hez.
Cracked’ egy vietnámi pálya. Az első benyomások alapján ez a pálya koszos, elhagyatott háború által megtépázott város kevés olyan épülettel, ami még egyben van. Viszont ha leásol a mélyre, akkor rájössz, hogy a Cracked minden játéktípushoz ideális, és minden stílust támogat. A hosszú rálátások miatt ideális mesterlövészetre és LMG használatra azokkal szemben, akik nem találnak időben fedezéket a nyílt terepen, de a kanyargó sikátorok miatt megfelelő játszótér a meglepetés támadásokra és az SMG használatra.
A Crisis egy kubai térkép, és meleg klímája van. Nagy víztömeg mellet található, ami éppen apály utáni dagályra készül.
A Crisis nem gyors típusú térkép, mint a többi kisebb. Ha te olyan játékos, vagy aki jobban szeret taktikázni akkor a Crisis nagyon tetszeni fog. Sok épületbe be lehet menni, rengeteg oldalsó vágások vannak, amik segítik elkerülni a forró pontokat.
A Firing Range egy közepes méretű térkép, ami egy lőtéren van ahol a céltáblák is mozognak. A térkép gyors típusú, ugyanis ha meglátsz egy célpontot, akkor pillanataid vannak, hogy eldöntsd, hogy céltábla vagy ellenfél.
A Firing Range a legtöbb játék stílusra megfelelő, hosszabb látási vonalakkal hogy ideális legyen mesterlövészetre, és szűkebb körzetek rohampuska használatára és SMG-re.
A Grid is egy havas térkép, szűk közelharcra ideális. A mesterlövészek nem kimondottan fogják szeretni mivel, nincs sok nagyon nyitott terület. Viszont van néhány terület, ami nem zárja ki a mesterlövészetet.
Az SMG és a sörétes a legalkalmasabb. A One in the Chamber például elég adrenalin építő Griden miután a tét meccs csak egy részét használja a pályának.
A Hanoi a Hanoi Hilton fogolytáborban játszódik hol máshol, mint Hanoi, Vietnamban. A fogolytábor rengeteg amerikai háborús fogolynak adott otthont a vietnami háborúban. Ettől függetlenül a térkép rengeteg erőszakról árulkodik.
A térkép meglehetősen sötét a fényviszonyok emlékeztetnek a World of Warra. A Capture the Flag meccsek a legérdekesebbek, ugyanis aki uralja a pálya sötét környezetét és a pálya lineáris kialakítását, annak nagy esélye van a zászló bevételére.
A Havana egy lakott környezet belső és külső zónákkal. A játék megkívánja, hogy ismerd a pálya környezetét, és hogy tudd, a játékosok merről jöhetnek. Közepes a térkép, de mivel rengeteg épület és sikátor van benne, általában nagy távolságokon megy a harc. A térkép minden csapat alapú játékon jól beválik. A játékos több út közül választhat, amikor utazik a térképen. A főúton lemenni a leggyorsabb és a legközvetlenebb, de nagyon ki vagy szolgáltatva.
Az épületeken és a sikátorokon keresztül menni több időbe telhet és készen kell állnod rá, hogy valaki a sarok mögül előbukkan, de te sem leszel könnyű célpont. A légi alapú killstreakek bizonyos időközönként nagyon hasznosak, de az épületek és sikátorok nagyon hasznosak ellenük, így amik favoritok azok inkább a sentryk és a támadó kutyák.
A Jungle nagy térkép és a zöld vietnami dzsungelt adja vissza. A térkép nagyon támogatja a mesterlövészeket mivel különböző búvóhelyek vannak a magaslatokon, ahonnan belátjuk a pálya legalját is, ami egy folyómeder. Az egyik oldalán a térképnek, a határvonalnál, van egy aknamező, és azok a játékosok, akik túl sok időt töltenek el ott, biztosítva vannak az elmúlásról.
Viszont rengeteg utat vehetsz igénybe, hogy megkerüld a térképet, ami a rushereknek nagy előnyt ad a meglepetéssel a gyanútlan mesterlövészekkel szemben. Nem csak egy nagy bozótos és sziklás a pálya - a Jungle rendelkezik néhány épülettel és fedezékkel is, sőt még templom is található rajta.
A Launch egy nukleáris kilövő központnál játszódik, és jól mutatja be a Black Ops pálya interaktivitását azzal, hogy egy rakétát lőnek ki rajta, egy jó tanács, a kilövéskor ne legyél a rakéta alatt. A játékos képernyője beleremeg a kilövésbe.
A Launch viszonylag nagy pálya és mivel elég lineáris a kialakítása nagyon jó Capture the Flag játékmódhoz. A térkép akármilyen játékmódot támogat és vannak rajta magaslati pontok, hogyha esetleg a játékos mesterlövésszel szeretne játszani. A pálya többi része közelharchoz van kialakítva, így akármilyen játék stílus jó a pályára.
A Nuketown a legkisebb pályája a Black Opsnak. Egy világosra festett lakott területen játszódik, amit a katonaság épített nukleáris bomba kísérletekhez. A harc állandó közelharc a pályán és a mesterlövészetre alkalmatlan. Leginkább free-for-all játékokhoz jó. A kis hely miatt sosem kell messzire nézned, hogy ellenfelet találj így a tét meccseknél, mint pl. a Gun Game, nagyon intenzív harcok alakulhatnak ki. A Nuketown térképet csak mókapályának becézik a Black Opsban, mivel rengeteg rejtett dolog van benne. (Az információkért az oldal hírek menüpontjában megtaláljátok ezeket a dolgokat). Minden killstreak tökéletes a térképen a kis terjedelme miatt.
Ez egy elhagyott gyár, ami a szeptember elsején lévő többjátékos mód bemutatóban szerepelt. Ez a pálya is interaktív, mint a Launch, tartalmaz egy futószalagot, ami a halálba visz, ha nem ugrasz időben és egy csapóajtót, amit ki lehet nyitni, vagy be lehet csukni.
A térképen rengetek szűk közlekedő és nyitott területek vannak, amik tökéletessé teszik a rohampuskák használatát.
A Summit a másik, amit a bemutatón láthattunk és egy katonai bázist mutat be a hegy tetején, a trailerből az derült ki, hogy rövid és közepes távolságú harcok alakulhatnak ki benne. A klíma hideg és havas. A tárgyakból a pályán azt lehet gondolni, hogy ez a bázis az Ural hegységben található Oroszországban.
A Villa egy közepes-nagy távolságú térkép nagy távolságú harcokat támogatva. De természetesen mindig van hely a közelharcnak is ezen a kubai típusú térképen.
A WMD egy hideg klimatikus térkép, hóval fedve és épületekkel, amiben lopakodni lehet a célpontunk után. Rengeteg játék stílus jó a térképre, de a rohampuska és az SMG dominál.
A Sticks & Stones meccsek izgalmasak, és a tét meccsek jól működnek ezen a pályán.
Szavazás